Ügyfélút a csúcsra
Amikor az ügyfélút tervezése során a vásárlói élmény fontosságáról beszélünk megbízóinkkal, mindig meglepődnek, milyen sok érintési pontra – és jó benyomásra! – van szükség ahhoz, hogy … Tovább olvasom
Amikor az ügyfélút tervezése során a vásárlói élmény fontosságáról beszélünk megbízóinkkal, mindig meglepődnek, milyen sok érintési pontra – és jó benyomásra! – van szükség ahhoz, hogy … Tovább olvasom
Ásványvíz. Ezerfélét ismerünk, nagyon olcsót és luxusnak számítót egyaránt. Átlátszó PET palackban vagy üvegben kapható. Semmi izgalmas nincs benne, nincs íze, annyi különbség lehet két palack … Tovább olvasom
Amikor üzleti storytellingről beszélünk, először általában az alapítótörténet (más néven eredettörténet) jut az eszünkbe. Ha megkérdezik tőlünk, mi a sztorink, azt kezdjük mesélni, hogyan született meg … Tovább olvasom
A mai digitális korban figyelmünk rövidebb és az első benyomás fontosabb, mint valaha. Ha weboldalak tervezéséről beszélünk, elengedhetetlen, hogy a hajtás feletti részt középpontba helyezzük. De … Tovább olvasom
Branding. Márkaépítés. Márkázás. Mágikus hívószavak a mai világban, nem véletlenül. Halljuk, látjuk, hogy milyen sokat ér, ha egy-egy vállalat, szervezet jól csinálja. Viszont talán épp ezért … Tovább olvasom
A brand story fogalma annyira ismeretlen még hazánkban, hogy marketing szakmai körökben is több a homlokráncolás és a felhúzott szemöldök a kifejezés hallatán, mint az értő … Tovább olvasom
A fogyasztó korát éljük. Mindenhol erről esik szó. Cikkek százai, könyvek sora taglalja: „A vevő az első.” A márkáknak ügyfélközpontúnak kell lenniük. Sőt, ügyfélmegszállottnak. Mikorra datálható … Tovább olvasom