Középszerű logó helyett káprázatos céges arculat

Tervezzük meg együtt céges arculati rendszeredet, amely kiemel, méltón képviseli márkádat, és varázsos vonzerejével lenyűgözi közönségedet!

ÉPÍTSD VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓDAT IS STABIL ALAPOKRA

Egy nagyszerű márka több, mint egy logó

Úgy érzed, még mindig nem fejezi ki márkád lényét-lényegét az arculatod, pedig „elfogyasztottál” már pár grafikust?

Mi sejtjük, mi az oka, hogy egy helyben toporogsz:

  • Nem ragadja meg célközönséged figyelmét az arculatod (mert amikor megalkottad, szubjektív érvekből indultál ki, ahelyett, hogy azokat tartottad volna szem előtt, akiknek szól valójában).
  • Csak egy logód van, ami mellé innen-onnan összeszedett sablonokat használsz (de így amatőr benyomást kelt a megjelenésed a különböző kommunikációs felületeken).
  • Szintet szerettél volna lépni, de hiányoznak azok az alapok, amiket vizuálisan kommunikálni kellene (és így küzdesz a méltó céges látványvilág megalkotásával).

Stratégiai alapokra építkezve, egy dinamikusan használható platformot teremtve szárnyakat adunk vizuális kommunikációdnak! Nem csak szép, hanem hatékony végeredményt készítünk.

Nem csak egy szimpla logóban gondolkodunk. Brand-first szemléletmóddal dolgozunk (tehát a márkád az első). Aztán az arculatodat átvisszük minden felületre (online és offline) és minden megjelenési formára, amit a nyilvánosság elérésére használni szeretnél (print, web, közösségi média), illetve ehhez útmutatót is adunk.

Allea arculat logó tervezés névjegy névjegykártya
formaflow logó arculattervezés
Annamelie logó arculat tervezés

Grafikai és arculattervezéssel kapcsolatos díjaink, megjelenéseink, kiállításaink

Annamari egy teljesen új megvilágításba helyezte a mi jótékonysági licitünket, ezt is a márkaszemélyiség oldaláról közelítette meg, így érte le,hogy profibb módon tudjuk kommunikálni a mondanivalónkat. Az általa készített logó és márka design pedig rögtön elnyerte e tetszésüket, jól eltalált volt, ehhez pedig kellett sok együtt eltöltött idő (megértő figyelem). […] A logó és márkajegyek igényességet sugallnak, a kampány sikeresebb lett. Ennek is köszönhető hogy magasabb adományt kaptunk, amiből több programot tudunk adni a fogyatékos otthonnak. Másképp nézek ez után az összefogásunkra.

– Palkó Gabriella (Mosolybor)

„A márkastratégia kialakítása és a brand story megfogalmazása intenzív és nagyon összetett gondolkodást igényelt. Ott és akkor még elég elméleti síkon mozogtak az elképzeléseim, de ahogy telt az idő, szépen minden összeállt. 

Már értem, hogy miképp szolgálták ezek az alapok az egyedi arculati elemek dizájnját, hogy azok valóban fontos megkülönböztető eszközökként legyenek használhatók a mindennapok során.”

– Nacsákné Hornyik Erzsébet (Allea)

AZ ARCULATOD A MÁRKÁD TÜKRE

Vevővonzó arculat nem készülhet alapozás nélkül

Szerintünk a logó és a többi arculati elem a márka szerves kivetülése, ezért nem fogunk hozzá a dizájnhoz, amíg alaposan meg nem ismerünk téged, terveidet, értékeidet, a célcsoportodat és a versenytársaidat, hogy mi tesz téged egyedivé. Ezek alapján határozzuk meg márkád stratégiai irányát. 

A stratégiai irányhoz igazodva hozzuk létre a márkakaraktert és a márkajelenlét további elemeit. Ez kell ahhoz is, hogy azonosítsuk és megalkossuk a brand storyt, ami közérthetővé teszi üzenetedet és megteremti kommunikációd vezérfonalát. 

Arculatod a történetedet (márkaüzenetedet) és a márkád személyiségét közvetíti.
Különböző elemei egy komplett vizuális rendszert alkotnak, amiket következetesen használva emlékezetessé válik minden megjelenésed.

Egységes arculatunk sem volt, weboldalunk és minden más online tartalmunk megjelenése is katyvaszt és a professzionalizmus hiányát tükrözte. Mindez kihatással volt a munkamorálunkra és a vállalkozásunkkal kapcsolatos gondolatainkra, érzéseinkre is, mely a bevételeinket is befolyásolta.

Mivel önállóan nem boldogultunk, ezért szakember bevonása mellett döntöttünk. Végül hosszas internetes keresés után Annamari és Blanka segítségét kértük, mely kitűnő választásnak bizonyult.Úgy érezzük, hogy a közös munka után új lendületet kaptunk és magasabb szintre tudjuk emelni tevékenységünket.

Lakatos Zsanett és Tőzsér Attila – Formaflow

AZONOSÍT, KIEMEL ÉS MEGGYŐZ – NE VEDD FÉLVÁLLRÓL

Az arculati rendszered a vállalkozásodért dolgozik

A márkád vizuális megjelenése erős kommunikációs elem, amely meggyőzi ügyfeleidet, hogy te vagy számukra a legjobb választás. Mivel a jó arculat márkaüzenetet és márkaszemélyiséget közvetít, ezért a megalkotásához stratégiai alapozásra van szükség. 

  1. A minőségi arculat segít azonosítani: egy jó logó stratégiai elem, vizuális triggerként kell működnie bármilyen méretben és felületen.
  2. A jó arculati rendszer megkülönböztet: egy pillanat alatt megmutatja, hogy minőségi szoltáltatást nyújtasz, hogy prémium a terméked vagy szolgáltatásod.  
  3. A határozott céges arculat elad és megtart: felismerhetővé tesz, felidézi közönségedben a márkához kapcsolódó jó élményeket, ezzel visszatérő vásárlást, újrakapcsolódást ösztönöz.

Igen, tervezzetek nekem stratégia alapú arculatot!

Nekik már segítettünk

Olvasd el esettanulmányainkat!

Allea arculat logó tervezés névjegy névjegykártya
formaflow logó arculattervezés